søndag 13. april 2014

Palmesøndag! - Domingo de Ramos!

Hei folk! I dag er det Palmesøndag! Det er en veldig spesiell dag for oss som er kristne.

Da jeg bodde i Brasil, pleide jeg å gå i kirken den dagen. Jeg likte å gjøre det. Det er en dag vi feirer inntog av Jesus inn i Jerusalem, søndagen før påske.

Vel, men i dag har jeg bare vært hjemme. Jeg var ikke mye glad til å gå ut. Selv om jeg var litt ute i dag. Jeg gikk nesten en time. Jeg trengte litt frisk luft! Og jeg trengte å trene litt! Jeg trenger å miste noen ekstra kilo! ;)

 
Olá gente! Hoje é Domingo de Ramos, um dia muito especial para nós que somos cristãos. 

Quando morei no Brasil, costumava ir a igreja nesse dia. Sempre gostei, pois é um dia que celebramos a entrada triunfal de Jesus em Jerusalém, num domingo antes da Páscoa.

Bem, mas hoje eu fiquei apenas em casa. Não estava com muito ânimo de ir lá fora. Se bem que eu fui. Saí para fazer uma caminhada de quase uma hora. Eu estava precisando de um ar fresco! E de me exercitar um pouco! Estou precisando perder alguns quilinhos extras! ;)

Les også (Leia também): Min Påskedekorasjon - Minha decoração de Páscoa



 Så etter at jeg kom hjem, pyntet jeg huset til påske.

Alle mine påskedekorasjoner kjøpte jeg i fjor. Jeg kjøpte noen på Kid og andre på Nille. I år kjøpte jeg litt sjokolade og noen blomster!

Så dette er mine påskedekorasjoner i år.


Então, depois que voltei para casa, arrumei a casa para a Páscoa.

Todos os meus efeites de Páscoa eu comprei o ano passado. Alguns eu comprei na Kid, outros na Nille. Esse ano comprei apenas alguns chocolates e as flores! 

Então, essa é a minha decoracão de Páscoa para este ano.


I stua - Na sala

På kjøkkenet - Na cozinha

Håper at dere likte det!

Espero que vocês tenham gostado!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar