onsdag 9. april 2014

Fantastiske partysandaler for sommer! - Sandálias de festa para o verão!

Hei dere! I dag vil jeg snakke litt om en ting som jeg virklig elsker. Det er sandaler! For meg, er de den perfekte sko for sommeren. Alle kvinner elsker sandaler. Noen liker best med høye hæler, mens andre foretrekker å ha lave hæler. Jeg faktisk liker alle slag av sandaler. Det avhenger av anledningen eller plass hvor jeg vil bruke sandal.

Vel, nå vil jeg gjerne vise deg disse 9 fantastiske partysandaler jeg ble forelsket i, og du vil finne dem på Zalando-->>Zalando - stort utvalg i barneklær og sko! Wow, de har så mange vakre sko!

Dette er noen av mine favoritter sandaler, men jeg likte mange andre i nettbutikken. Sjekk det ut!


Olá para vocês! Hoje eu quero falar sobre uma coisa que eu realmente amo. São as sandálias! Para mim, elas são os calçados perfeitos para o verão. Todas as mulheres adoram sandálias. Alguns gostam mais de sandálias com salto alto, enquanto outras preferem as com saltos baixos. Na verdade, eu gosto de todos os tipos de sandálias. Depende da ocasião ou o lugar onde eu quero usá-las.

Bem, agora eu gostaria de mostrar-lhe estes 9 maravilhosas sandálias de festa que eu me apaixonei, e você vai encontrá-los na Zalando-->>Zalando - stort utvalg i barneklær og sko! Uau, que sandálias bonitas!

Estes são algumas das minha favoritas, mas eu gostei de muitas outras na loja online. Confira!






Her er 4 moderne og stilige looks som vil la deg inspirert til sommeren eller til å kjøpe et nytt par sko! - Aqui estão 4 looks modernos e estilosos que vão deixar você inspirada para o verão ou para comprar um novo par de sapatos!


"Kjolene er et av de mest kjente eksemplene på femininitet og stil".

"Vestidos são um dos mais famosos exemplos de feminilidade e estilo".
Look 1

Look 2

Look 3

Skjørt er alltid feminint og modern også.

Saias são sempre feminino e moderno também.

Look 4



Likte dere noen av disse sandaler her?

Vocês gostaram de algumas dessas sandálias aqui?






Ballerinas 300x250


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar