torsdag 27. oktober 2022

Parfyme tips: Heiress Paris Hilton

Hei!

I dag har jeg et parfyme tips til dere! Og parfymen er: Heiress av Paris Hilton.

Jeg må bare si at jeg er en heldig person fodir jeg fikk denne gaven av en veldig hyggelig og snill vennine som bor litt langt fra meg. Hun bor i Hønefoss og vi komunisere med hverandre på Instagram. Hun sa at jeg fortjener alt godt fordi jeg er et godt mennesker. Jeg ble helt rørt når hun sa det. Hun som er så snill og god. Og hun fortjener mye mer enn meg!


Olá! 


Hoje tenho uma dica de perfume para vocês! E o perfume é: Herdeira de Paris Hilton.

Só devo dizer que sou uma pessoa de sorte por receber este presente de uma amiga muito simpática e gentil que mora um pouco longe de mim. Ela mora em Hønefoss e nos comunicamos no Instagram. Ela disse que eu mereço tudo de bom porque sou uma boa pessoa. Fiquei completamente emocionada quando ela disse isso. Mas ela que é muito gentil e merece muito mais do que eu!  



 Produktbeskrivelse:

En elegant, sofistikert duft, akkurat som en ekte arving. Pulserende, berusende og fengslende. Bruk den og vær fabelaktig. Denne parfyme åpner med en virvlende toppnote av lidenskapelig frukt, fersken, champagne mimosa og appelsinblomst og svinger inn i de eksotiske hjertenotene av kaprifol, sjasmin, ylang ylang og tahitisk Tiare. Flotte sensuelle bunnoter av vetiver, fiol og lyse treverk avslutter duften. 


Descrição do Produto:
 
Uma fragrância elegante e sofisticada, pulsante e cativante. Use-a e seja fabulosa. O perfume abre com uma nota de saída apaixonante de maracujá, pêssego, champanhe, mimosas e flor de laranjeira e balança para as exóticas notas de coração de madressilva, jasmim, ylang ylang e taitiano Tiare. Lindas notas de base sensuais de vetiver, violino e madeira clara finalizam o perfume.

 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar