fredag 28. februar 2020

NEW IN: Mine blomstrete bluser (Minhas blusas florais)

Hei alle sammen! I dag er det fredag 😃. Nok en uke er over, takk til Gud!🙏

I dag viser jeg dere mine vakre blomsterbluser som jeg kjøpte for å bruke når våren kommer.
Jeg er rett og slett forelsket i dette mønsteret. Enda mer om våren når åkrene og hagene begynner å blomstre.

Jeg kjøpte dem på januarsalg, og bare nå fikk jeg tid til å vise dem til dere.



Olá a todos! Hoje é sexta-feira 😃. Mais uma semana terminou, gracas a Deus!🙏

Hoje eu mostro minhas lindas blusas florais que comprei para vestir quando a primavera chegar.
Eu sou simplesmente apaixonada por essa estampa. Ainda mais na primavera quando os campos e jardins comecam a florir.

Comprei-as nas promocões de Janeiro e só agora tive tempo de mostrá-las a vocês.



Den første er fra ZARA. Den kostet før 359 kr, så betalte jeg for den 129 kr (hvis jeg husker godt). Den er en fin mønstret bluse med volanger som er veldig behagelig å ha på seg. 
Jeg tror jeg kommer til å bruker den på sommeren også! 💁 

A primeira é da ZARA. Custou antes de 359 coroas (170 reais), então paguei 129 coroas (61 reais) (se bem me lembro). É uma bela blusa estampada com babados que é muito confortável de usar. 
Eu acho que vou usá-la no verão também! 💁




Den andre er fra Cubus (Evie blouse). Den kostet før 249kr, og jeg betalte kun 69 kr.
Den er fin, elegant og veldig behagelig å ha på seg. Bare elsket denne blusa!

Essa segunda é da loja CUBUS. Ela custava 249 kr (118 reais) e eu paguei apenas 69 kr (32 reais).
Ela é linda, elegante e muito confortável. Realmente amei ter comprado essa blusa!




Og den siste er også fra CUBUS (Nelly blouse). Den kostet før 299 kr og jeg betalte kun 79 kr.
Den var den som jeg syntes passet bedre min hudfarge osv. Den sitter fint på kroppen og er deilig å ha på seg. Elsket fargen av denne blusen. Gleder meg til å bruke den på våren. 

PS.: Denne (Nelly blouse) er den samme modellen som den blusen Evie, men av ulik kvalitet. Jeg la merke til at denne er mye mer behagelig å ha på seg.

E essa última é também da loja CUBUS. Ela custava 299 kr (140 reais) e eu paguei apenas 79 kr (37 reais). Ela foi a que eu achei que se encaixou melhor à minha cor de pele, etc. Ela fica bem no corpo e é muito confortável de usar. Adorei a cor dessa blusa. Mal posso esperar para usá-la na primavera!

OBS.: Ela é o mesmo modelo da segunda blusa, mas de qualidade diferente. Notei que essa última é muito mais confortável de usar do que a segunda blusa.




Så, likte dere blomsterblusene mine? Hvilken likte dere mest?
Ha en fin dag videre!

E então, gostaram das minhas blusas florais? Qual delas vocês mais gostaram?
Tenham todos um bom dia!

4 kommentarer:

  1. Oi Lucélia bom dia eu adoro blusas com estampas florais, as três ficaram lindas em você!
    Beijos ♥
    www.silalmeida.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Obrigada minha querida. Fico feliz em saber disso. Beijos

      Slett