fredag 31. oktober 2014

Husk farsdag! - Lembre do Dia dos Pais!

Hei! Søndag den 9. november er det farsdag her i Norge. Så for du ikke glemmer den dagen som er veldig viktig, skal jeg ha dette innlegget her på bloggen med noen fine gavetips til deg!

Lag en kjærlig hyllest til pappa og som takk for den som sto ved din side fra da du ble født! Synd at min far er litt langt fra meg, men han vet at han bor i mitt hjerte. Så nå må jeg finne en fin gave til mannen min som er en god far til Melissa. :) Jeg vet at hun er veldig glad i pappaen sin!

Olá! No domingo, 09 de novembro é o Dia dos Pais aqui na Noruega. Para que você não esqueça esse dia que é bastante importante, eu fiz esse post aqui no blog com alguma ideia agradável do presente para você! 

Criar uma homenagem ao pai com carinho e agradecer a pessoa que estava ao lado de você desde que você nasceu! Pena que o meu pai está um pouco longe de mim, mas ele sabe que mora no meu coração. Então, agora eu tenho que encontrar um bom presente para o meu marido que é um bom pai para Melissa. :) Eu sei que ela gosta muito do seu pai!

Klær og sko er fra



1. Jeans fra Jack & Jones - Jeans


2. Piké fra Franklin & Marshall - Camisa polo


3. Rutete skjorte fra Ljung - Camisa listrada



4. Sko fra Morris - sapatos


5. Toalettmappe - necessarie


6. Lommebok fra Polo Ralph Lauren - Carteira



7. Belte fra Polo Ralph Lauren - Sinto


8. Klokke fra Hugo Boss - Relógio

Alle disse tilbehørene er fra STYLEPIT.no
.


9. Sett fra Yves Rocher Linken til annonsen -->>

- Intensiv eleganse med en strøk av mørk sensualitet (Sprayflaske, 50 ml)

- Hair & Body Shampoo (Tube, 200 ml)





10. Sett - Hoggar fra Yves Rocher Linken til annonsen -->>

After-Shave Lotion (Flaske, 100 ml)

Hair & Body Shampoo (Tube, 200 ml)



Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! Håper at disse tipsene kan hjelpe dere med noen ideer!


Que todos tenham uma boa tarde! Espero que estas dicas possam ajudá-los com algumas idéias!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar