fredag 26. september 2014

Lagertømmingen har startet hos Blivakker - Queima de estoque na Blivakker

Hei til alle dere! I dag var jeg innom Blivakker.no og kjøpte noen hårprodukter. De har startet lagertømmingen ‏på butikken. Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det er allerede siste sjansen for å kjøpe veldig gode og billige produkter hos Blivakker nå! Så kjøpte jeg noen hårkurer fra Matrix. Jeg hadde veldig lyst til å teste noen produkter fra det merket. Men jeg syntes at de var litt dyre, fordi boksen er ikke så stor til den prisen de har. Jeg vet at vanlige priser til hårkur fra Matrix er omtrent 139 kr. Jeg fant dem på salg på NordicFeel og Blush, men på Blivakker var de utrolig billige. Noen hårkurer var kun 59 kr per stk. Er det ikke billig? Det var bra for meg. Da kjøpte jeg 3 stk fra Matrix!!! :)

Disse produktene nedenfor var de som jeg bestilte. Gleder meg til å teste dem!

Olá a todos vocês! Hoje eu dei uma olhadinha na Blivakker.no e comprei alguns produtos de cabelo. Eles começaram um queima de estoque na loja. Eu não tenho certeza, mas acho que já é a última chance para comprar produtos muito bons e baratos com a Blivakker! Então, eu comprei algumas máscaras de cabelo da Matrix. Eu realmente queria testar alguns produtos da marca. Mas eu achei que eles estavam um pouco caro, pois o pote não é tão grande para o preço que eles têm. Eu sei que os preços normais para as máscaras da Matrix é de mais ou menos uns 139 kr. Eu os encontrei em promocão na NordicFeel e Blush, mas na Blivakker eles estavam incrivelmente baratos. Alguns produtos estavam por apenas 59 kr por item. Não é barato? Foi bom para mim. Então eu comprei 3 máscaras de cabelo da Matrix!!! 

Esses produtos abeixo foram os que eu encomendei e já estou louca para testá-los! :)



Matrix Biolage Smooththérapie Ultra Control Deep Smoothing Masque 150m. Det kostet kun 59 kr.


Matrix Biolage Rejuvathérapie Age Rejuvenating Intensive Masque 150ml. Det kostet kun 59 kr.



Matrix Biolage Color Bloom Maske 150ml. Det kostet kun 69 kr.



Og som takk for min bestilling hos Blivakker.no kan jeg nå gi en rabattkode til alle mine venner som vil kjøpe merkevarer billig med gratis frakt og rask levering!!!

Klikk her og få 20% rabattkoder!

Du kan bruke denne lenken her: http://del.blivakker.no/x/XJ7LvM

Tilbudet er gyldig til Sep 29, 2014. Spørsmål? Kontakt Blivakker på: post@blivakker.no. 


E como forma de agradecimento do meu pedido com a Blivakker.no agora eu posso dar um código de desconto para todos os meus amigos que querem comprar produtos de marca baratos com frete grátis e entrega rápida !!!

Clique aqui e obtenha 20% de desconto!

Você pode usar este link aqui:
http://del.blivakker.no/x/XJ7LvM

A oferta é válida até 29 de setembro de 2014. Perguntas? Contacte Blivakker no email: post@blivakker.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar