søndag 27. juli 2014

Wild print kjole - Vestido estampada selvagem

Hei alle sammen! I dag var det ikke så varmt som de andre dagene. Det var litt overskyet og ut som det kunne regne. Vi ble mesteparten av dagen hjemme før vi bestemte oss for å ut og spise. Det var hyggelig å slappe av litt!

Hoje o dia não estava tão quente como os outros dias. Estava um pouco nublado, parecendo que ia chover. Ficamos o dia quase todo em casa até que resolvemos sair um pouco e jantar fora. Foi bom para se descontrair e relaxar um pouco!


Melissa sovnet i bilen og vi måtte vente til hun våknet opp. Mannen min tok kameraet sitt med seg og spurte om å ta noen bilder av meg. Det var fint! Jeg elsker å bli fotografert!

Vi kjørte rundt i Sandefjord for å finne en fin plass til å ta bilder og vi fant mange fine plasser med fin natur og nydelige hager. Så disse bildene han tok av meg er i noen av de fine parkene og gatene som er i Sandefjord. 


Então Melissa dormiu no carro e tivemos que esperar que ela acordasse.

Meu marido levou sua câmera com ele e me perguntou se eu queria tirar algumas fotos. Foi bom, só assim gastamos o tempo para Melissa poder dormir bem! E eu amo ser fotografado também!

Dirigimos ao redor de Sandefjord para encontrar um bom lugar para tirar uma foto e encontramos muitos lugares agradáveis ​​com cenários e jardins lindos. Então, essas fotos que ele tirou de mim são em alguns dos parques e ruas lindas que tem em ​​Sandefjord.



Så når Melissa våknet opp kjørte vi til restauranten Da Vinci og spiste en deilig italiensk pizza!

Então, quando Melissa acordou fomos para o restaurante Da Vinci e comemos uma deliciosa pizza italiana!


Vestido kjøpte jeg her -->> Wild print kjole
Smykker er fra Snow of Sweden og jeg kjøpte her -->> Salg av smykker på nett
Veske kjøpte jeg hos Citybag Georg Martinsen 

Smykker på nett

4 kommentarer:

  1. gostei do vestido e da bolsa e todas as fotos ficaram bonitas

    SvarSlett
    Svar
    1. Obrigada Ana Alice, que bom que vc gostou!

      Slett
  2. Eu gosto to muito desse look ,alia a beleza e o conforto
    amei seu blog , vou passar a seguir ok? Ficarei feliz se você retribuir também.
    www.depoisdustrinta.blogspot.com.br

    SvarSlett