torsdag 19. juni 2014

Krøllete hår! - Cabelos cacheados!

Hei! I dag prøvde jeg denne krølltangen jeg kjøpte i forrige uke på BangerHead.no. 
Det var fint å se på mitt krøllete hår. Jeg føler meg fornyet og penere!

Olá! Hoje eu testei este modelador que eu comprei na semana passada na BangerHead.no. É muito bom ver o meu cabelo cacheado. Estou me sentindo mais bonita e renovada!


  
Men jeg ville ikke at håret mitt skulle bli veldig krøllete, så for å få et mer naturlig resultat brukte jeg fingrene til å spre krøllene.

Mas, eu não queria que meu cabelo ficasse muito cacheado, então, para obter um resultado mais natural, eu usei meus dedos para espalhar os cachos.


For å være ærlig så liker jeg ikke å ha krøllete hår, men samtidig synes jeg at det er søt og chic! 

Para ser honesta, eu não gosto de ter cabelo cacheado, mas ao mesmo tempo, eu acho que é bonito e chique!



Bangerhead.no - skjønnhet på nettet!
Din destinasjon for skjønnhet, hudpleie og hårpleieprodukter på nettet!

Hva synes dere om å ha krøllete hår?

O que vocês acham sobre ter cabelos cacheados?


4 kommentarer:

  1. Adorei, chiquérrima. Acho muito trabalhoso fazer isso nos meu cabelões rsrsrs!

    SvarSlett
    Svar
    1. Obrigada Cristina! Eu até imagino nos cabelos o trabalho!!! rsrs

      Slett