søndag 29. juni 2014

Alltid i vesken!!! - Sempre na bolsa!!!

Hei alle sammen! I dag var det en kjempefin dag for meg. Det var ikke en varm dag i dag, men litt kjølig. Solen har blitt forsvunnet de siste dagene her i noen steder i Norge og dagene blir litt kjedelig og mørke.  Men vi må prøve å gå litt ut for å ta en frisk luft.

Olá a todos! Hoje foi um dia muito bom para mim. Não foi um dia quente, mas um pouco frio. O sol tem sumido nesses últimos dias aqui em alguns lugares na Noruega e os dias estão ficando um pouco chatos e escuros. Mas devemos tentar ir lá fora para pelos menos tomar um ar fesco!
 

Vel, men til tross for været var ikke veldig fint for mange her, det er fortsatt sommer. :/ Så det er alltid viktig å ha noen produkter i våre vesker som gjør oss mer vakre og beskyttet. Jeg har mange små vesker og store vesker som jeg kan bære mange ting inni. Ja, jeg tar masse ting når jeg går ut, spesielt skjønnhetsprodukter. 
Disse produktene på bildet nedenfor er noen som jeg virkelig liker å bruke. De er veldig bra og gir meg fantastiske resultater!

Jeg har dem alltid i vesken min og jeg kan ikke glemme dem hjemme!

Bem, mas apesar do tempo não estar muito agradável para muitos aqui, ainda é verão. :/ Então é sempre importante termos nas nossas bolsas alguns produtos que nos façam sentirmos mais bonitas e protegidas. Eu na verdade, tenho bolsas pequena e também bolsas grandes que dão para levar muitas coisas dentro. Sim, eu levo muitas coisas quando saio de casa, especialmente, produtos de beleza. Esses produtos na foto abaixo são alguns que eu realmente gosto de usar, que são muito bons e que me proporcionam resultados super maravilhosos!!!! 

Eu os tenho sempre na minha bolsa, não dar pra esquecê-los!


1. Lipgloss fra H&M; 2. Baby lips fra Maybellyne HER; 3. Falselash Effect fra Max Factor HER; 4. Eyebrow designer fra Madina Milano; 5. Pudder fra Isadora HER; 6. BB Cream fra Isadora HER.

Følg bloggen min på instagram (Siga o meu blog no instagram)-->> lucélias.blogg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar