onsdag 7. mai 2014

Tiden går så fort! - O tempo passa rápido!

Hei dere! I dag har jeg og Melissa hørt på litt musikk sammen. Og jeg ser hvor stor og flink hun har blitt! 

Det er så mange som sier: Tiden går så fort! Det er sant. Spesielt, når man har barn!
Melissa er 1 år og 6 måneder nå. Det er ikke så lenge til hun blir 2 år! 

Noen ganger ser jeg og henne på bilder av den store dagen når hun ble født.
Og jeg savner den dagen når jeg så henne første gang. Hun var så lita og hjepeløs.

Men nå er hun så smart og hun synes at hun klarer alt selv.
Jeg elsker å se på den lille flinke jenta nå. Det er veldig gøy når hun synger, prøver å si noen ord og når hun ler!

Hun er min stor kjærlighet!

Olá vocês! Hoje eu e Melissa ouvimos músicas juntas. E eu percebo o quão grande e inteligente, ela tornou-se!

Há muitos que dizem assim: O tempo passa tão rápido! E é verdade. E nós percebemos mais isso, quando temos filhos!

 
Melissa está com 1 ano e 6 meses. Não falta muito tempo para ela completar 2 anos!

Às vezes eu vejo com ela fotos do dia em que ela nasceu. E eu tenho muitas saudades deste dia quando eu a vi pela primeira vez. Ela era tão pequena e indefesa.

Mas agora ela está tão esperta e ela acha que pode fazer tudo sozinha. Eu amo olhar para a minha linda menina agora. É muito divertido quando ela canta, fica tentando dizer algumas palavras e também quando ela ri!


Ela é o meu grande amor!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar