mandag 19. mai 2014

Sko mer enn spesiell!!! - Sapatos mais do que especiais!!!

Hei alle sammen! Jeg kunne ikke la være å snakke om disse skoene. Etter min mening er disse skoene så morsomme og spesielle at jeg kan ikke tenke meg at noen bruker dem. Jeg har aldri sett så merkelig smak! :) 

Men jeg respekterer de som liker skoene og unnskyld meg hvis det er noen her som liker de. Hva syntes dere?

Olá a todos! Eu não podia deixar de falar sobre estes sapatos. Na minha opinião estes sapatos são tão divertido e especiais que eu não posso imaginar qualquer pessoa usando eles. Eu nunca tinha visto gosto tão estranho! :) 

Mas eu respeito quem gosta dos sapatos e me desculpem se há alguém aqui que gosta deles. O que vocês acham?










Du finner alle disse skoene hos Zalando


Você encontra todos esses sapatos na Zalando




Love at first sight 300x250




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar