fredag 23. mai 2014

Nydelige antrekker til sommeren! - Looks maravilhosos para o verão!

Hei alle sammen! Det er sommer nå og vi, spesielt kvinner vil kle på oss med mer komfortable klær.
Shorts, kjoler, T-shirt, ballerinesko, osv er veldig viktig for å føle seg fin og komfortabel. 

Så her er noen nydelige antrekk som jeg likte veldig godt. De er fra STYLEPIT.no
og jeg syntes at de kan gjøre oss veldig inspiret til sommeren. ;)


Jeg likte mest disse antrekkene med shorts. De er utrolig fine og ser veldig komfortable ut. Og disse veskene er fantastiske fine, ikke sant? Jeg kan ikke tenke meg å gå ut uten en veske. Det er ikke bra!

Olá a todos! É verão agora e nós, especialmente as mulheres queremos nos vestir com roupas mais confortáveis​​.

Shorts, vestidos, camisetas, sapatos sapatilhas, etc, são muito importantes para se sentir bonita e confortável.

Então, aqui estão alguns looks maravilhosos que eu gostei muito. Eles são da STYLEPIT.no
e eu acho que eles podem nos deixar muito isnpiradas para o verão. ;)

Eu gostei mais destes looks com shorts. Eles são incrivelmente agradáveis e parecem muito confortáveis. E estas bolsas são fantásticas, não é mesmo? Eu não posso imaginar sair de casa sem uma bolsa. Isso não é bom!






Likte dere noen av disse antrekkene?

Vocês gostaram de algum desses looks?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar