torsdag 8. mai 2014

Å ha et godt liv - Ter uma boa vida!

Hva som er viktig for å få et godt liv? Dette var et sporsmål jeg hørte på et program på Tv-en. Jeg syntes det var et interresant sporsmål og hvis jeg kunne være på programmet, mitt svar skulle bli dette:

Det som er viktig for meg for å få et godt liv, er å gjøre alt du kan for å føle deg bedre eller bra! Jeg må også gjøre ting som jeg kan føle meg komfortabel.

Å gå på jobb, snakke med venner og familie. Å spise sunn mat, å ha barn, en hun eller en katt. Alle disse tingene er veldig viktig for meg.

Jeg føler meg bra når jeg sitter i sofaen og leser noen som interreserer meg på nettet eller når jeg leser ukeblader.
Jeg føler meg glad når jeg går ut å leke med min datter. Jeg føler meg også glad når mannen min kommer fra jobben og tar med seg noen blomster til meg!


Så alt som gjør deg bedre eller komfortabel er å ha et godt liv!


O que é importante para obter uma boa vida?

Esta foi uma pergunta que eu ouvi um programa na TV. Eu achei bastante interessante a pergunta. E se eu pudesse estar no programa minha resposta seria esta:

O que é importante para mim para ter uma boa vida é fazer tudo o que você pode para se sentir melhor ou bem! Eu também faço coisas que eu possa me sentir confortável.
 
Ir ao trabalho ou à escola, conversar com amigos e familiares. Comer alimentos saudáveis​​, ter filhos, ter um cachorro ou um gato. Todas estas coisas são muito importantes para mim.

Eu me sinto bem quando me sento no sofá e leio algo que me interesse na internet ou em uma revista.
Eu me sinto feliz quando eu saio para brincar com a minha filha. Eu também me sinto feliz quando o marido chega do trabalho e traz algumas flores para mim!

Portanto, tudo o que faz você se sentir melhor ou confortável é ter uma boa vida!




Hva synes du om det?

O que você acha disso?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar