onsdag 19. mars 2014

Ukens ønske: Smykker fra Edblad - Desejo da semana: jóias da Edblad

Hei folk! Her er jeg igjen med et nytt ønske til denne uken. 

Jeg ønsker å få disse fine smykkene fra Edblad!
Som vi vet, "Navy "er en trend i den nye sesongen og vi kan bli inspirert av det. 
Det finnes så mange forskjellige ting som kan gjøre oss veldig glade i navy. Vi kan finne masse fine klær, smykker, sko, ovs. :) 
Jeg fant disse utrolige fine smykkene fra Edblad på Jewelbox.no!

Dette skikkelige kule armbåndet som jeg ble forelsket første gang jeg så på det. Veldig veldig fint! Jeg vil ha det!


Olá gente! Aqui estou eu novamente com um novo desejo para esta semana.

Eu quero ganhar estas jóias lindas da Edblad!

Como sabemos, a "Marinha" é uma forte tendência da nova temporada e podemos ficar inspirados com ela.

Há tantas coisas lindas e diferentes que podem nos fazer gostar dessa tendência. Podemos encontrar muitas roupas bonitas, jóias, sapatos, etc. :) Como eu encontrei na Jewelbox.no estas jóias incríveis e lindas da Edblad!

Esta pulseira (armbånd) muito legal que eu me apaixonei pela primeira vez que a vi. Muito, muito bom! Eu quero!


Disse superfine navy inspirerte øredobbene som jeg også likte veldig mye. De er akkurat den størrelsen jeg liker!

Estes super fino marinha inspirado brincos que eu também gostei muito. Eles se encaixam exatamente o tamanho que eu quero!


Og dette kjempefine og veldig klassisk halskjedet som passer sammen med øredobbene og med armbåndet.

E este colar fantástico e muito clássico que vai com brincos e pulseira.


Dere kan fine masse fine smykker her (Vocês encontram muitas jóias lindas aqui) >>Smykker på nett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar