søndag 23. februar 2014

Clutch som ser ut som edelstener - clutch que parece pedras preciosas

Hei folk! I dag vil jeg snakke litt om tilbehør, og jeg vet at alle kvinner elsker det. Vesker! Jeg kan ikke se en veskebutikk uten at jeg vil gå inn, selv om bare for å se.

I dag er det nesten umulig å se en kvinne uten en veske. Vesken er nesten like viktig som klærne og kan lagre alt som kvinne trenger i løpet av dagen. Inne i en kvinnes veske kan man finne lommebok, telefon, nøkler, sminke og mye mer!
Vesken min, for eksempel, er alltid full! hehehe


Olá gente! Hoje eu quero falar um pouquinho sobre um acessório que eu sei que todas as mulheres amam. Bolsas! Eu não posso ver uma loja de bolsas que quero entrar, nem que seja apenas para olhar. hehehe

Hoje em dia é quase impossível ver uma mulher sem uma bolsa. A bolsa é quase tão importante quanto a roupa e guarda tudo o que a mulher pode precisar durante o dia. Dentra da bolsa da mulher podem ser encontrados carteira, celular, chaves, maquiagens e muito mais!
A minha bolsa, por exemplo, está sempre cheia!!! hehehe


Clutch fra 




Det finnes et stort utvalg av vesker, forskjellige størrelser, stoffer, farger, mengde lommer og stropper ... Men har en modell som jeg er forelsket i og jeg tror de fleste kvinner også. Det er Clutch. Den er perfekt for å gå ut på byen eller andre sosiale arrangementer.

Og nå liker jeg det enda mer den nyheten. Det er clutcher som edelstener. Den var enda mer vakker og elegant!

Se her noen bilder av kjendiser som allerede bruker den!

A variedade de modelos de bolsas é cada vez maior, são diversos tamanhos, tecidos, cores, quantidade de bolsos e alças... Mas tem um modelo que eu particularmente amo, e acredito que a maioria das mulheres também. São as clutches. Elas são perfeitas  para sair a noite ou para outros eventos sociais.


E agora eu gostei ainda mais da novidade. As clutches como  pedras preciosas. Ficaram ainda mais lindas e chique!

Vejam aqui algumas famosas que já estão usando!




Jennifer Lawrence

Nina Dobrev

Sarah Michelle Gellar



Lupita Nyongo'o

Hva synes dere om ideen?

O que vocês acham da idéia?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar