lørdag 29. juni 2013

Produkter som Jessica Chastain bruker! - Produtos que Jessica Chastain usa!

I går kjøpte mannen min COSTUME bladet til meg. Han vet at dette er mitt favoritt blad!!!
Det er mange interessante ting å lese om, spesielt mote.
Du kan finne mange fine nyheter om mote i dette bladet!

Ontem meu marido comprou para mim a revista COSTUME. Ele sabe que esta é a minha revista preferida! São muitas coisas interessantes para ler sobre, principalmente, moda. Muitas novidades da moda, você encontra na revista Costume!

Les også (Leia também): Jeg fikk parfyme som jeg ønsket meg - Eu ganhei o perfume que eu queria.

Dette var gavene i bladet. Et par øredobber og en pakke med tyggegummi Stimorol - Esses foram os brindes da revista. Um par de brincos e uma caixa de chicletes.

Vel, denne månedens artikkelen jeg likte best å lese det var om skjønnhets produkter som Jessica Chastain bruker til å ta vare på seg! 

Hun ble kåret til den mest elegante kvinnen i USA!!! Ingenting er bedre enn å vite om noen produkter som hun bruker og anbefaler for å bli enda vakrere. Ikke sant!?

Bem, mas o artigo deste mês que eu mais gostei de ler foi sobre os produtos de beleza que a Jessica Chastain usa para se cuidar!

Ela foi nomeada a mulher mais elegante para os Estados Unidos!!! Então nada melhor do que conhecer alguns produtos que ela usa para ficar ainda mais bonita. Não é mesmo?!

Her er noen av hennes skjønnhetsfavoritter - Aqui estão alguns dos seus produtos de beleza favoritos

Touche Éclat Radiant Touch, Yves Saint Laurent  


Rouge Pur Couture the Masts , Yves Saint Laurent

Moroccanoil - Oil Treatment

Manifesto EAU de Parfum, Yves Saint Laurent


Du finner noen av disse produktene på  og

Você pode encontrar alguns desses produtosna Nordfeel.no e na

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar