søndag 9. juni 2013

Mors kjærlighet - O amor de Mãe



Det finnes ingen større kjærlighet på jorden enn mors kjærlighet.
En kjærlighet som gir oss trygghet og gjør oss som barn.
 

Mors kjærlighet er større enn min takknemlighet ...

Jeg føler meg som i en hage lagret i hjertet sitt.
Mors kjærlighet beskytter hjertet mitt ... med mye spesiell omsorg ...Det er en måte for å elske så unikt!

Jeg elsker deg mamma! Ingen er så spesiell som du på hele jorden!



Não tem amor maior aqui na terra do que o amor de mãe. 
Um amor que nos dar confiança e que nos faz sentir como crianças.
 

Um amor maior que minha gratidão...

Me sinto num jardim
Guardado no seu peito.
Teu amor de mãe protege o meu coração...
Às vezes sem querer percebo no seu jeito de ser
Um cuidado mais que especial...
Um jeito de amar tão sem igual!

Eu amo você minha mãe! Ninguém é tão especial como você em toda a terra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar