onsdag 5. juni 2013

Jeg anbefaler ikke Barnas Egen Bokverden! - Eu não recomendo Barnas Egen Bokverden!

Jeg anbefaler ikke Barnas Egen bokverden. De er full av ulemper. De sender bøker hele tiden uten advarsel for klubbens medlemmer! 
I avtalen sa at klubben ville kommunisere til medlemmer via e-post før de sender en ny bok. De gjorde ikke det!
 
Eu não recomendo Barnas Egen bokverden. Eles são totalmente inconvenientes. Enviam livros todo o tempo sem avisar para os membros do clube! 
No contrato dizia que o clube iria comunicar os membros por email antes de enviar um novo livro. Eles não fizeram isso!



Jeg skriver om dette fordi jeg hadde ikke en god erfaring som medlem av den klubben. 
Jeg har skrevet her på bloggen at jeg anbefaler de, men det viser seg ikke å stemme.
Jeg har Aldri hatt noen problemer med andre klubber, men med denne var bare stress! 

Så jeg vil ikke anbefale den klubben!

Eu na verdade estou escrevendo isso, porque eu não tive uma boa experiência como membro desse clube.
Eu já escrevi aqui no blog que eu recomendava eles, mas o clube não cumpre o que diz.
Nunca tive nenhum problema com outros clubes, mas com esse foi apenas estresse!

Então, eu não quero recomendar esse clube!

4 kommentarer:

  1. akkuratt samme her! Hva skal man gjøre med slik lureri?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ville rapportere politiet, men mannen min syntes at det var fint å snakke med dem første. Så, snakket vi med bokklubben og vi meldte oss ut fra klubben. Lykke til!

      Slett