fredag 14. juni 2013

Ferdig øyeskygge - Sombras instantâneas

Hei folk! I dag er fredag​​, den siste dagen i uken for mange personer å gå på jobb. Og jeg vet at mange har tenkt på hvor de skal gå i dag.
Vel, så i dag har jeg en super praktisk tips av sminke for øynene. Det er instant øye skygger som i løpet av noen sekunder er den ferdig!


Olá gente! Hoje é sexta-feira, último dia de trabalho para muita gente. E sei que muitos já estão pensando para onde ir à noite.
Bem, então hoje eu tenha uma dica super prática de maquiagem para olhos. São as sombras de olhos instantâneas que em apenas alguns segundos fica pronta!



Her forklarer hvordan du bruker produktet - Aqui explica como usar o produto.
 

Jeg godkjente produktet. Jeg kjøpte for noen dager siden, og akkurat nå er jeg teste dem. Veldig bra. Skyggene lå på huden veldig godt, og fargene er veldig sterk og levende.

Eu aprovei o produto. Faz dias que eu comprei e só agora que estou testando elas. Muito bom. As sombras fixam na pele muito bem e as cores são bem fortes e vibrantes.


Jeg kjøpte på Surperkul.no, men du kan finne billigere på Ebay.

Eu comprei na Superkul.no, mas você pode encontrar mais barato na Ebay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar