onsdag 12. juni 2013

Anbefalte bøker for barn - Livros recomendados para crianças.

Først av alt vil jeg anbefale denne boken klubben. Det er Bokklubben. Jeg er medlem av den klubben i nesten ett år og liker måten de behandler sine medlemmer.
Jeg har registrert meg på denne klubben her - >>
og fikk fire fantastiske bøker som jeg valgte den.
Og nå tilbudet er et gavekort verdt kr 1000,- å kjøpe det du vil ha i butikken.


Primeiro que tudo, eu quero recomendar esse clube de livro. É o Bokklubben. Eu sou membro nesse clube há quase 1 ano e gosto muito do jeito que eles tratam os membros.
Eu me registrei nesse clube aqui -->> e ganhei 4 livros maravilhosos que eu mesma escolhi. E agora a oferta é um cartão presente no valor de -1000 kr para comprar o que você quiser na loja.




Anbefalte bøker for barn - Livros recomendados para crianças.







 
Og mange andre morsomme bøker med gode priser og spesielle rabatter!

Men selvfølgelig rabatten er kun for de som er medlemmer.

E muitos outros livros divertidos com bons precos e descontos especiais! 
Mas claro que os descontos é somente para quem for membro.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar