tirsdag 9. april 2013

Ukens ønsker: klær - Desejos da semana: roupas

Jeg kjøper ikke så ofte på nettet, men hver uke har nyheter og jeg liker å ta en titt på de. Når jeg ser noe veldig interessant som jeg synes er fint for meg, så setter jeg det på min ukes ønskeliste.

Eu não sou muito de comprar pela internet, mas todas as semanas a tem algo novo e eu gosto de dar uma olhadinha nas novidades. Sempre que vejo algo bastante interessante e que tenha me agradado, eu coloco na minha lista de desejos da semana.

Her er mine ønsker denne uken -  Aqui está a minha lista desta semana




Den kjolen kjøper du HER


 Den kjolen kjøper du HER


Den genseren kjøper du HER


Den toppen kjøper du HER

Hva synes dere om disse antrekkene?

O que vocês acharam dessas roupas?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar