mandag 18. mars 2013

Avslappet med katt - Relaxar com gato



Liker du katter? 

En ting jeg ikke hadde snakket på bloggen min, det var min kjærlighet for dyr, spesielt katter!
Jeg elsker katter, og jeg savner å ha en. De er utrolig søte!
Men det er ikke det jeg ønsker å skrive, og ja, jeg deler med dere denne flotte nyheten om katter. 

Você gosta de gatos?

Uma coisa que eu ainda não tinha falado no meu blog, foi o meu amor pelos animais, principalmente, pelos gatos!
Eu amo gatos e tenho saudades de ter um. Eles são incrivelmente fofos!
Mas não é sobre isso que quero escrever, e sim, quero compartilhar com vocês essa ótima notícia sobre gatos.




Studier har vist at blodtrykk og puls synker når du kjæler med en katt. Og det like mye som etter uker med avslapningsøvelser!

En harmonisk katt er kanskje det mest rolige og avstressende vesen man kan tenke seg. 


Når vi vet hvor sterke bånd folk har til katten og de positive virkningene katte hold kan ha for helsen, bør man være veldig forsiktig med å nekte folk å ha katt, for eksempel i borettslag. (Hjemmet magasin)

Estudos têm mostrado que a pressão arterial e pulsação cai quando você estima um gato. É o mesmo quanto depois de semanas de exercícios para relaxar!

Um gato é talvez o ser mais pacífico e aliviador contra o stress que se pode imaginar.


Se nós soubessemos o quanto forte é a ligação entre gatos e pessoas e os efeitos positivos que oferecem para a saúde, nós jamais negaríamos para criar um gato. (Hjemmet magasin)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar