onsdag 2. januar 2013

Gratulerer med dagen Morgan! - Parabéns Morgan!

I dag vil jeg si gratulerer med dagen til min kjære nevø Morgan! Han fyller 3 år i dag.
Jeg vil ønske at Gud velsigne ham!
Jeg ønsker også at Morgan det blir alltid denne vakre og snill gutten!


Hoje eu quero desejar um feliz aniversário para o meu querido sobrinho Morgan!
Ele está completando 3 anos.
Desejo que Deus o abencoe e que ele seja sempre esse menino lindo e amável!!!

I hyllest til han, satte jeg disse bildene til å huske noen spesielle øyeblikk vi tilbrakte sammen - Em homenagem a ele, eu coloquei essas fotos para lembrar alguns momentos especiais que passamos juntos.

Den første dagen hjemme - O primeiro dia em casa
Dåpen - O batizado
Første gang i Brasil - Primeira vez no Brasil

Første bursdag - Primeiro aniversário
Det er mange øyeblikk å huske fra vår kjære gutt!
Så, jeg sammen med hele familien og venner vil gjerne si:

São muitos os momentos para lembrar junto do nosso querido menino!
Então, eu junto com toda a família e amigos gostaríamos de dizer:

GRATULERER MED DAGEN MORGAN!
(PARABÉNS MORGAN!)




2 kommentarer:

  1. Que linda homenagem... sò vi hoje!!!
    Obrigada, Leia!!!
    Amei de coracão!!!
    Vc è 10!
    Deus te abencoe!!!

    SvarSlett
  2. De nada! Deus te abencoe tbm. bjs...

    SvarSlett