søndag 23. desember 2012

Venter på julen - Esperando o Natal chegar

Julen er en av de mest forventet datoene for alle oss som liker å feire det 
Jeg elsker julen, spesielt når den feires sammen med familie og venner.
Dette året skal jeg feire sammen med min nye familie (mine svigeforeldre, min mann, hans søskene og min datter...).  

I mitt hus er alt klart til å vente på jul.
Mitt juletre er ferdig pyntet og hele huset er pyntet med forskjellige typer av juledekorasjoner som lys, blomster og engler. :)
Gavene er kjøpt. Nå er bare å sette de under jultre og venter til i morgen til åpnening av presanger.

O dia do Natal é uma das datas do ano mais esperadas para quem gosta de comemorar.
Eu amo o dia do Natal, especialmente, quando se é  celebrado junto com a família e amigos.
Esse ano eu irei celebrar junto com a minha nova família (meus sogros,esposo,filha,cunhados...).

Na minha casa já está tudo pronto esperando o natal. 
A minha árvore de natal está arrumda e a casa está toda decorada com diferentes tipos de arranjos natalinos como luzes, flores e anjos. :)
Os presentes já estão compramos. Agora é só colocá-los embaixo da árvore e esperar para abri-los amanhã.


Nissemor og Nissefar - Papai Noel e a mamãe Noel

Jesus fødsel - O nascimento de Jesus
Julenissen og Jesus fødsel er to ting som ikke kan mangle på juledekorasjon, synes jeg.

Papai Noel e o nascimento de Jesus são duas coisas que não podem faltar na decoracão do Natal, eu acho.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar