mandag 31. desember 2012

Godt Nyttår! - Feliz Ano Novo!



I dag er den siste dagen i året, og vi er spente til ankomsten av 2013!
Men hvorfor er folk alltid så ivrig etter å nyte et nytt år?
For meg er det alltid godt å ha noe nytt. Nesten alle mennesker i verden liker å gjøre noen endringer som er primært for personlig velferd eller andre folk. Det er derfor jeg liker denne datoen, fordi vi kan tenke på noe nytt som: se hva vi gjorde galt og prøve å gjøre det bra. Eller hvis vi ikke var gode å gjøre noe, så vi kan prøve å gjøre det bedre i det nye året.  
Men det er ikke om det jeg vil snakke...
I dag vil jeg bare takke alle som gjore mine dagene mer glade

 Men,det er ikke om det jeg vil snakke...
I dag vil jeg bare si takk til alle som gjore dagene mine mer glade. Jeg vil takke familien min i Brasil og i Norge for alt de gjøre for meg. Jeg vil takke også alle mine venner fra Brasil,Norge og andre land for vennskapet.  Og til slutt, vil jeg takke Gud for alt han har laget til oss!


Hoje é o último dia do ano, e estamos ansiosos para a chegada de 2013!
Mas, por que estamos sempre tão ansiosos para desfrutar de um novo ano?
Para mim, é sempre bom ter algo novo. Quase todas as pessoas do mundo gostam  fazer qualquer mudança que seja principalmente para o bem -estar pessoal ou de outras pessoas. É por isso que eu gosto dessa última data do ano,pois podemos pensar em algo novo,ver o que fizemos de errado e tentar fazer bem,ou  seja, se não fomos bom para fazer algo que possamos tentar fazer melhor no novo ano. 

No entanto, não é sobre isso que eu quero falar ...
Hoje eu quero apenas agradecer a todos os que fazem os meus dia mais felizes. Quero agradecer a minha família no Brasil e Noruega por tudo o que fazem por mim. Eu também gostaria de agradecer a todos os meus amigos do Brasil, Noruega e outros países pela amizade. E, finalmente, agradeço a Deus por tudo que ele faz por nós todos!







Jeg ønsker alle et riktig Godt Nyttår!

Desejo a todos um Feliz Ano Novo!

1 kommentar:

  1. Hello, an amazing Information dude. Thanks for sharing this nice information with us. Abilica tredemølle

    SvarSlett