onsdag 26. desember 2012

Første Jul som mor - Primeiro Natal como mãe





 Denne julen var ekstra spesiell for meg, kunne jeg ikke være med familien min i Brasil, men var heldig nok til å feire med spesielle folk også, spesielt med min datter Melissa.
Julen var på min svigerfamilie 'hus sammen med hele familien. Vi hadde julenissen utenfor som leverte gaver!


Este Natal foi mais que especial para mim,não pude estar junto com a minha família no Brasil,mas tive a sorte de celebrar junto com pessoas especiais também,em especial, com a minha filhinha Melissa.
O Natal foi na casa dos meus sogros junto com toda a família deles. Tivemos até papai Noel do lado de fora entregando presentes!



Min første Jul som mor - Meu primeiro Natal como mãe.
Vår vakker familie -Nossa linda família.
Gavene som Melissa fikk på Julen - Os presentes de Natal que Melissa ganhou.


Fin familie - Família bonita.

Vi fikk mange fine gaver,men Melissa fikk mer enn foreldrene sine. hehe
Julen var alltid en spesiell dag for meg og har feiret med datteren min var fantastisk! Hun er min største gave.

Nós ganhamos muitos presentes bonitos,mas Melissa ganhou mais do que os seus pais. Hehe
O Natal sempre foi um dia especial para mim e ter celebrado com a minha filha foi maravilhoso! Ela é o meu maior presente.


Leia também (Les også)

 Presente para as criancas - Gaver til barna
Ser Mãe ( å være mor)

Aprendendo com os livros - Lære av bøker 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar