tirsdag 28. juli 2015

Gårs antrekk: sort og leopard - Look de ontem: preto e leopardo

Hei folk! I går var bursdagen til min manns bestefar. Han ble 99 år. Han er en spreke bestefar. Ser ikke ut at han har den alderen han har. Jeg er veldig glad på at han har kommet så langt. Jeg ønsker bare gode ting i livet hans! :D

Tok ikke mange bilder på bursdagen, fordi det er ikke alle som liker å bli fotografert. 

Men, før vi dro til bursdagen, spurte jeg mannen min til å ta bilder av meg for å vise antrekket mitt. Håper dere liker det!
 

Olá gente! Ontem foi o aniversário do avô do meu esposo, ele completou 99 anos de vida. Uau! Ele já viveu muito! Ele é um avô enérgico. Não parece ter a idade que tem. Fico muito feliz por ele. Somente o desejo coisas boas para sempre! :D

Não tirei muitas fotos no aniversário, pois não é todo mundo que gosta de ser fotografado. 
No entanto, antes de irmos para o aniversário, eu pedi ao meu marido para tirar fotos de mim para mostrar a minha roupa. Espero que gostem!







Jeg hadde på meg denne toppen og dette halskjedet som jeg kjøpte på Halens.no. Leggings er fra H&M. Blazeren er fra Vero Moda og skoene kjøpte jeg i Brasil. 

Eu vesti esta topo e este colar que eu comprei na Halens.no. Leggings é de H&M. O blazer é da Vero Moda e os sapatos eu comprei no Brasil.

mandag 27. juli 2015

Hos svigerforeldre - Com os sogros

I går var en veldig regnfull dag her. Og for å være ærlig, jeg ønsket å være bare hjemme med familien og ta en kopp med varm te, se på TV-en, osv. Men for ikke blir så kjedelig dagen dro vi til mine svigerforeldre. Det er alltid så hyggelig og behagelig å være sammen med dem. Jeg elsker mine svigerforeldre, fordi de er to personer som jeg føler meg bra å være med dem. Jeg takker Gud for den nye familien han ga meg.

Melissa elsker å være med dem også! Hun elsker å leke med bestefaren sin. De to har en fantastisk tid sammen!

Vel, nå legger jeg ut noen bilder fra i går, så du kan kjenne litt mer av min familie fra Norge!


Ontem foi um dia muito chuvoso por aqui. E pra ser sincera, dar vontade de estar apenas dentro de casa conversando com a família, tomando um chá bem quentinho,vendo tv, etc. Mas para não ficar só em casa fomos fazer uma visitinha aos meus sogros. Sempre é tão bom e agradável estar com eles. Adoro os meus sogros, eles são duas pessoas que me sinto bem em estar ao lado. Agradeço a Deus todos os dias pela nova família que ele me deu.

Melissa também ama os seus avós! Ela adora brincar com o vovô. Os dois se divertem muito juntos! 

Bem, aqui deixo algumas fotos de ontem para vocês conhecerem um pouco dos meus queridos sogros! :D










Ha en fin uke alle sammen!

Tenham todos uma boa semana!

torsdag 23. juli 2015

Sommer looks fra Halens.no - Looks para o verão

Hei folk! I dag vil jeg anbefale dere Halens.no som har samarbeid på bloggen!
Jeg har kjøpt i den butikken to ganger før, og jeg mener ærlig talt at jeg er ganske fornøyd med kvaliteten på produktene. Jeg er også fornøyd med leveransen som er rask! :) Jeg kjøpte noen klær og et par sko, som jeg ønsker å vise dere senere på bloggen!
 


Olá gente! Hoje eu quero recomendar à vocês a loja online Halens.no que é parceria aqui no blog!
Eu já fiz compras nessa loja duas vezes e quero dizer com sinceridade para vocês que eu estou bastante satisfeita com a qualidade dos produtos. E também estou satisfeita com a entrega que é rápida! :) Eu comprei algumas roupas e um par de sapatos, e quero mostrar para vocês mais tarde no blog! 



Lang kjole i myk 299 kr


Og nå deler jeg med dere disse fantastiske fine looks fra nettbutikken! Sjekk det ut!

Agora compartilho aqui com vocês alguns looks de verão super lindos da loja! Confiram!


1. Jumpsuit i myk og elastisk jersey 199 kr

2. Mønstret kjole i myk trikotkvalitet med fint fall 199 kr


3. Jumpsuit i myk viskose 199 kr

4. Jumpsuit i myk viskose 279 kr

5. Mønstret, A-linjeformet kjole i myk, vevd kvalitet med fint fall 279 kr
6. Topp i myk trikot 99 kr + Løstsittende bukse i myk trikot 129 kr

7. Ermeløs, lang trikotkjole med fint fall 199 kr
8. Skjørt i Tencel/lyocell 249 kr


9. Seleshorts i vasket denim med slitte effekter 229 kr


 10. Topp i litt kraftigere trikotkvalitet med trykt mønster 199 kr


Dere kan finne et stort utvalg av klær til dame, herre og barn.


Vocês podem encontrar um ótimo sortimento de roupas para mulheres, homens e crianças. 


mandag 20. juli 2015

Jobben! - Trabalho!

På lørdag fotograferte vi et bryllup mellom to jenter. Begge jentene hadde på seg brudekjole! De var vakre og super stilige!

Vi hadde litt av stress fordi været var utrolig dårlig. Det blåste forferdelig, og vi tok litt tid til å fotografere. Vi måtte bruke mer tid enn vanlig, men vi klarte å fullføre i tide. Bildene ble fantastiske fine, selv med dårlig vær !!!

Jeg håper jeg kan få lov en dag å dele her på bloggen bilder av bryllupene som vi har fotografert. Det skal bli godt å dele med dere vår jobb! :)


No sábado, fotografamos um casamento de duas meninas. Ambas as meninas estavam usando vestido de noiva! Elas estavam lindas e super elegantes!

Tivemos um pouco de estresse, porque o tempo estava incrivelmente ruim. Estava ventando terrível e levou algum tempo para fotografar. Tivemos de passar mais tempo do que o habitual, mas nós conseguimos terminar em tempo. As fotos ficaram fantásticas, mesmo com o tempo ruim!!!

Espero que eu possa ter a permissão de um dia partilha com vocês as fotos dos casamentos que já fotografamos aqui no blog. Vai ser bom compartilhar com vocês o nosso trabalho! :)




Antrekket mitt fra lørdag - A minha roupa no Sábado


Buksen er fra H&M, toppen er fra Nelly, sko er fra Tamaris



Ha en fin dag folk!

Tenham todos um bom dia!




torsdag 16. juli 2015

Blomstrete topp + kors halskjede - Top floral + colar de cruz

I går var jeg og svigerforeldrene mine på handelens dag i Sandefjord! Denne dagen er en spesiell dag her. Alle butikkene hadde sine produkter på salg. Og det var så mange mennesker i sentrum i går at jeg husket meg i Natal (min hjemby i Brasil). I Natals sentrum er det så mange mennesker nesten hverdag at vi blir slitene i å gå i byen!

Vel det eneste jeg kjøpte var dette kors halskjedet fra CMYK og to søte shorts på Vero Moda! Jeg hadde på meg denne floral toppen som jeg kjøpte i Brasil i fjor. Været var så fint i går! :) 

Jeg syntes det blir så fint denne typen toppen sammen med et kors halskjede. Blir pent og stilig!

Sjekk bilder. Håper du liker haskjedet og denne mønstrete toppen!
 

Ontem eu e os meus sogros fomos para o centro, pois foi o dia das promocões lá! Este dia é um dia especial aqui. Todas as lojas da cidade tiveram seus produtos com precos muito atrativos. Nossa e havia tantas pessoas no centro ontem que eu me lembrei eu andando no centro de Natal-RN. No centro de Natal são tantas pessoas quase todos os dias que ficamos cansados de andar no centro!

Bem, a única coisa que eu comprei foi este colar de cruz da CMYK e dois shorts muito fofos na Vero Moda!

Eu usei este top floral que eu comprei no Brasil no ano passado. O clima estava tão bom ontem! :)

E achei que fica tão bonito este tipo de top com um colar de cruz. Fica puro e elegante! :D

Confira as fotos. Espero que gostem do colar de cruz junto com esse top floral! 






Toppen kan blir bukt sånn også! - O top pode ser usado assim tbm.


Ha en god fredag! Vi ses!

Tenham uma boa Sexta-feira! Até a próxima!


tirsdag 14. juli 2015

V-Neck Maxi Dress - Vestido longo com decote em V

Hei folk! Forrige uke fikk vi besøk av Luana niesen min som bor i Skien. Hun kom til å tilbringe noen dager av ferien sin med oss. Det var veldig bra og hyggelig å ha henne med oss, til tross for ikke å ha så mye å gjøre her i nabolaget vårt. :)

På fredag gikk vi ut til å spise pizza og så når vi var i restauranten, bestemte vi oss for å gå til tivoli med henne. Faktisk, klærne jeg hadde på meg var ikke for den anledningen fordi jeg hadde bare tenkt å gå ut til å spise middag haha! Likevel gikk vi til tivoli, og vi hadde en flott tid der sammen! :D


Olá pessoal! Na semana passada fomos visitados por Luana, a minha sobrinha que vive em Skien (cidade que fica à uma hora de onde moro). Ela veio para passar alguns dias de suas férias com a gente. Foi muito bom e agradável tê-la conosco, apesar de não ter tanto o que fazer aqui no nosso bairro. :)

Na sexta-feira nós saímos para comer pizza e assim, quando estávamos no restaurante, decidimos ir ao parque de diversões com ela. Na verdade, minha roupa não eram para a ocasião, porque eu só pensei em sair para jantar haha! No entanto, fomos para o parque de diversões, e tivemos um grande momento lá juntos! :D

 



Jeg hadde på meg denne lange kjolen jeg kjøpte på Nelly, og jeg følte meg så komfortabel med den. Faktisk er dette første gang jeg bruker så lang kjole, og jeg innrømmer at jeg elsket det! Jeg følte meg veldig elegant med den!!! :)

Eu vesti esse vestido longo que comprei na Nelly e me senti tão confortável com ele. Na verdade, essa é a primeira vez que uso um vestido tão longo, e confesso que amei! Senti-me muito elegante com ele!!! :)




På tivoli - No parque de diversões







Håper dere likte det! Ha en fortsatt fin dag!

Espero que tenham gostdo! Tenham todos um bom dia!