fredag 2. mai 2014

Anbefalt parfyme: Versace Bright Crystal - Perfume recomendado: Versace Bright Crystal

Hei dere! Lenge siden jeg har kjøpt parfyme, men nå ønsket jeg å kjøpe meg en ny.  
Jeg har mange gode parfymer, men det er alltid godt å prøve noen nye dufter! Er det ikke?  
For meg er parfyme en veldig viktig ting som bør brukes hver dag! 

Så Versace Bright Crystal er en utrolig god parfyme som jeg kjøpte på StylePit.no. Parfymen har en utrolig bra pris. Den koster bare kr 169,75!!! Kjempebillig!!!! Så kjøpte jeg denne parfymen som jeg likte veldig godt og vil anbefale dere. 

Olá para vocês! Faz dias que eu queria comprar um perfume novo. Eu na verdade,  tenho muitos, mas é sempre bom experimentar novas fragrâncias! Não é mesmo?!
Para mim, perfume é uma coisa bastante importante e que deve ser usado todos os dias!!!

Então Versace Bright Crystal é um perfume maravilhosamente bom. Eu comprei-o na StylePit.no. Este perfume estava com um preço muitíssimo bom. Custou apenas kr 169,75! Super barato! Então foi isso, eu comprei esse perfume e gostei muito e quero recomendar para vocês.




Om produktet:

"Versace Bright Crystal er en tidløs, elegant og spennende duft for den selvsikkre kvinnen som liker glamour og luksus. Inspirasjonen kommer fra en mix av moteskaperen Donatella Versaces favoritt blomster. En sensuell blanding av granateple, pion, magnolia og lotusblomst som møter en varm base av musk og einer. Passjon og eleganse på en flaske"!

Sobre o produto:

"Versace Bright Crystal é uma fragrância elegante e emocionante para a mulher auto-confiante que ama glamour e luxo. A inspiração vem de uma mistura das flores favoritas da estilista Donatella Versace. Uma mistura sensual de romã, peônia, magnólia e flor de lótus que atende a quente de base de almíscar e zimbro. Paixão e elegância em uma garrafa"!
 


Det kan også være en veldig fin gave! Anbefales!

Ele é também uma ótima dica de presente! Recomendo!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar