torsdag 29. mai 2014

Fin plass for å ta bilder! - Lindo lugar para tirar fotos!

I går var det så fint vær her og vi gikk ut for å besøkte en venn som har en campingvogn ved Årsrumvannet. Men Melissa sov i bilen og vi ville ikke vekke henne.

Så dro vi til denne fine plassen som heter Midtåsen og jeg spurte mannen min om å ta noen bilder av meg der. 

Det er en utrolig fin plass som jeg liker og anbefaler til alle som vil ta spesielle bilder som: konfirmasjonsbilder, bryllupsbilder, dåpsbilder, osv.
Plassen er veldig stor og det er mye vakker natur der. Det er mange mennesker som liker å gå dit for å ta noen bilder til minner. Mannen min har tatt bilder av mange personer der.

Ontem o tempo estava tão bonito aqui. Nós saímos para visitar um amigo que tem um camping em Årsrumvannet. Mas Melissa dormiu no carro e nós não queríamos acordá-la.

Então nós fomos para este lugar agradável que se chama
Midtåsen e eu pedi para o meu marido tirou algumas fotos para mim.

É um lugar incrível que eu recomendo a todos que querem tirar fotos especiais como:
fotos confirmação, fotos de casamento, fotos de batismo, etc. O espaço é muito grande e tem um monte de belíssimas paisagens lá.
Há muitas pessoas que gostam de ir para tirar algumas fotos para recordar. Meu marido tirou fotos de muitos lá.



T-shirt og sko kjøpte jeg på STYLEPIT.no
Vesken er fra Vero Moda





Smykker på nett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar