torsdag 2. januar 2014

Reduserer risikoen for brystkreft - Reduza o risco de câncer de mama.

Hei folk! Jeg håper dere alle har hatt en god nyttårsfeiring.

Vel, i dag vil jeg skrive mitt første innlegg av året på bloggen. Faktisk, jeg bare ønsker å tipse dere dette viktig helse tips. Jeg syntes det var veldig bra og viktig, og jeg ønsker å dele her på bloggen. Tipset er fra Hjemmet magasinet!


"Gå 7 timer i uken! 

Fysik aktivitet er viktig for oss alle, uansett hvor vi befinner oss i livet. Nå viser en ny, stor studie at noe så enkelt som det å gå en time hver dag, altså syv timer i uken, reduserer risikoen for å få brystkreft med 14 prosent hos kvinner som har kommet i overgangsalderen. Mer enn 73.000 kvinner har deltatt i studien, som har vart i 17 år".

Olá gente! Espero que todos tenham tido uma boa comemoração de Ano Novo.

Bem, hoje quero escrever o meu primeiro post do ano. Na verdade, eu quero apenas deixar essa dica muito importante de saúde. Achei muito boa e importante e quero compartilhar aqui no blog. essa dica é da revista Hjemmet!


"Caminhar sete horas por semana!

Atividade física é importante para todos nós, onde quer que estejamos na vida. Agora, mostra um grande e novo estudo *que algo tão simples como caminhar uma hora por dia, ou seja, sete horas por semana reduz o risco de câncer de mama em 14 por cento nas mulheres que atingiram a menopausa. Mais de 73 mil mulheres participaram do estudo, que durou por 17 anos. "



Ha en fin dag alle sammen!

Tenham um bom dia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar