mandag 6. januar 2014

Jeg vil ha Max Factor Whipped Creme Foundation - Eu quero a Whipped Creme Foundation da Max Factor

Hei dere! Jeg fikk denne lille prøven Whipped Creme foundation (fra Max Factor) i Costume bladet. Jeg har testet og godkjent produktet! Så ønsker jeg å kjøpe det. Produktet er super mykt og dekker huden perfekt. Det har en veldig behagelig lukt og meget god pris!

Olá gente. Eu ganhei essa pequena amostra Whipped creme foundation na revista Costume. Eu testei e aprovei! Por isso, que eu quero comprá-la. O produto é super macio e cobre a pele perfeitamente. Ele tem um cheirinho muito agradável e o preco muito bom!

Hva produktet lover:

1.Perfekt for å skape den trendy semi-matte looken.
2.Inneholder glycerin og vann, så det skal gli lett over huden.
3.Tetter ikke poreneOlje- og parfymefri. 
4.Passer til sensitiv hud.

O que o produto promete:

1.Perfeito para criar a tendência semi-fosco.
2.Contém glicerina e água, por isso vai deslizar facilmente sobre a pele.
3.Não obstruir os poros
4. Óleo e perfume free.
5.Indicado para pele sensível.



Dere kan finne dette produktet fra Max Factor i alle butikkene som selger kosmetikk! Noen ganger liker jeg å kjøpe sminker på nettet, fordi jeg kan finne mye mer tilbud på nettbutikkene!

Você pode encontrar este produto da Max Factor em todas as lojas que vendem cosméticos! Às vezes eu gosto de comprar maquiagem on-line, porque eu posso encontrar muito mais ofertas nas lojas on-line!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar