lørdag 7. desember 2013

Min ønskeliste til Jul - Minha lista de desejo para o Natal

Hei dere! Her er min ønskeliste til jul! Håper jeg får noe av disse gavene. :)

Olá para vocês! Aqui está a minha lista de desejos para o natal! Espero que eu ganhe algum desses presente. :)




1. Parfyme er en ting som jeg elsker og som jeg må ha på min ønskeliste! (Perfume que é uma coisa que eu amo, tem que ter na minha lista) --> HER

2. Sminke er også en av mine favoritt gaver til jul. Så vil jeg få dette sminkesettet. (Maquiagem é também uma das minhas) --> HER

3. Spa er viktig for alle kvinner som vil passer på kroppen sin. Jeg vil ha det! (Spa é importante para as mulheres que querem cuidar do seu corpo. Eu quero!) --> HER

4. Klokke er også en fin gave, spesielt for de som betyr mye for oss. Jeg elsker klokker! (Relógio também é um ótimo presente, especialmente para aqueles que significam muito para nós. Eu amo relógios) --> HER

5. Sko er en ting som jenter virkelig elsker. Jeg blir så glad hvis jeg få et nytt par sko på Jul. (Sapatos é uma coisa que as mulheres realmete gostam. Eu ficarei bastante feliz se eu ganhar um para de sapatos novos no Natal) --> HER

6.  En flott gave for å oppbevare halskjedene mine på! (Um ótimo presente para organizar os meus colares!) --> HER

7. Jeg elsker leopard print og denne blusa er utrolig fin. Jeg må få den! (Eu amo estampa de oncinha e essa blusa está maravilhosa. Jeg tenho que ganhá-la!) -->HER

8. Vesker er veldig viktig for kvinner og det er alltid bra å ha mange av dem. Denne vesken er så nydelig at jeg ble foreslket i den! (Bolsas são muito importantes para as mulheres e é sempre bom ter muitas. Essa bolsa é tão linda que eu fiquei apaixonada por ela!) --> HER

9. Toalettveske er for de som ønsker noe spesielt, praktisk og elegant. (Nécessaire é para aqueles que desejam algo especial, prático e elegante) -->HER

Har du også lagt din ønskeliste?

Você já fez a sua lista de desejos?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar