torsdag 5. desember 2013

Kjoler til Julen - Vestidos para o Natal

Julen nærmer seg, og menneskene er enda mer glade for at denne dagen vil komme snart. Ikke sant?

Vel, jeg er sånn også! Jeg elsker julen fordi det er en gledens dag for meg.
For meg det viktigste tingen  på julen er at jeg kan være med familien og vet at alt er bra med dem.

Jeg ønsket virkelig å være i Brasil i år, men vi kunne ikke kjøpe billettene.

Men, faktisk,  jeg vil vise dere noen kjoler jeg elsket. Disse kjolene er mine favoritter til Julen. Har du også valgt ut ditt antrekk å ha på juledag?



O Natal está se aproximando, e as pessoas estão ainda mais animado que esse dia venha logo. Certo?
 
Bem, eu estou assim também! Eu amo o Natal, pois é um dia feliz para mim.
Para mim, a coisa mais importante do Natal é que eu posso estar com minha família e saber que está tudo bem com eles.

Eu realmente queria estar no Brasil este ano, mas não conseguimos comprar os bilhetes.


Bem, na verdade, o que eu realmente quero é mostrar para vocês alguns vestidos que eu amei. Eles são os meus favoritos para o Natal. Você já escolheu sua roupa para vestir no dia de Natal?




Her er noen looks som jeg virkelig elsket, og er ganske elegant for juledag.

Aqui estão alguns looks que eu realmente amei, e que são bastante elegantes para o Dia do Natal.

Disse kjolene finner du her (Esses vestidos você encontra aqui)-->> Festkjoler





Disse kjolene finner du her (Esses vestidos você encontar aqui)-->>Festkjoler




Disse kjolene finner du her (Esses vestidos você encontra aqui) -->> Superkul.no





Likte dere kjolene jeg valgte?

Vocês gostaram dos vestidos que eu escolhi?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar