onsdag 27. november 2013

Fantastiske fine bilder! - Fotos maravilhosas!

Hei dere! Det er lenge siden at jeg ikke snakker om bilder her på bloggen. Så, vil jeg i dag vise dere noen bilder av landskap og dyr som min mann tok. Jeg elsket alle bildene, men selv om jeg klager litt med ham. Jeg sier til han at han må ta flere bilder av familien, ovs.. Men, for å være ærlig, jeg liker å se bildene han tar. De er vakre og spesielle bilder.

Olá para todos! Faz algum tempinho que eu não falo sobre fotos aqui no blog. Então, hoje eu quero mostrar para vocês algumas fotos de paisagens e animais que o meu esposo tirou. Eu amei todas as fotos, mas se bem que na verdade, eu reclamo um pouquinho com ele. Falo sempre que ele deveria tirar mais fotos da família, etc. Mas na verdade, eu gosto de ver as fotos que ele tira. São fotos lindas e com um toque especial.

I Sandefjord

 På Napperødtjernet
I Bugårdsdammen
 
Hagnesfossen

Du finner disse og mange andre fine bilder på vår facebook side. Ta gjerne en titt her >> PortrettStudio | Facebook

Você pode encontrar estas e muitas outras belas fotos em nossa página do facebook. Dê uma olhada aqui >> PortrettStudio | Facebook



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar