tirsdag 26. november 2013

En herlig overraskelse! - Uma linda surpresa!

Hei mine kjære lesere!!! I går hadde jeg en herlig overraskelse. Mannen min kjøpte til meg dette utrolig fint armbånd med en kombinasjon av ferskvannsperler, sølvbelagt metall og imitert skinn i lys beige Fra Snø of Sweden. 

Jeg ønsket det mye og sa til mannen min nesten hele tiden. Jeg visste ikke at han skulle kjøpe halskjedet til meg. Jeg trodde han glemte at jeg ønsket det så mye. Det var en herlig overraskelse. Så heldig jeg er...!!!


Olá meus queridos leitores! Ontem eu tive uma bela surpresa. Meu marido me comprou esta incrível e agradável pulseira com uma combinação de pérolas, metal prateado e imitação de couro em bege claro da Snø of Sweden.

Eu queria muito e dizia ao meu marido quase constantemente. Eu não sabia que ele tinha comprado a pulseira para mim. Eu pensei que ele tinha esquecido de que eu queria tanto. 
Foi uma bela surpresa. Então, tenho eu sorte ...!!!



Tusen takk mannen min. Du er best!
Dette armbåndet finner du på Jewelbox.no!  Her er linken til butikken: Salg av smykker på nett


Obrigada meu esposo. Você é o melhor!
Você encontra essa pulseira na Jewelbox.no!Aqui está o link da loja: Salg av smykker på nett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar