tirsdag 16. juli 2013

Temaet for bursdagen til Melissa - Tema para o aniversário de Melissa

Nå har vi bare to måneder igjen for å tenke på en bursdagsfest til Melissa. Jeg ønsker ikke en veldig stor fest, men en enkel fest. Og det er veldig viktig at festen være spesiell å bli i våre minner.

Vel, jeg har vært på nettet å søke etter et tema til Melissas bursdag og fant svært interessante ting å ha en fest vakker og enkel.

Her finner du noen av temaene som jeg likte til Melissas bursdag -->>Barneselskap & fest

Agora nós temos apenas 2 meses para pensar em fazer a festa do aniversário de Melissa. Eu não quero uma festa muito grande, e sim uma festinha simples, e que seja muito especial para ficar guardada nas nossas lembrancas.

Bem, eu estive pesquisando na net sobre alguns temas e encontrei bastante coisas interessantes para fazer uma festinha linda e simples. 

Aqui você encontra alguns dos temas que eu gostei para o aniversário de Melissa -->>Barneselskap & fest

Charmmy Kitty


Dora

Disney Askepott - Cinderella


Disney Fairies- Fadas

Så, hvilke av disse temaene må jeg velge? Jeg likte Dora, men jeg er fremdeles usikker. Og kan du foreslå noen andre temaer for å hjelpe meg?

Então, qual desses temas eu devo escolher? Eu gostei muito da Dora, mas eu ainda estou indecisa. E você, poderia sugerir algum outro tema para ajudar me?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar