mandag 15. juli 2013

Mitt nye kamera! - Minha câmera nova!

Hei alle sammen! Som jeg har lovet dere tidligere, jeg skal vise dere mitt nye kamera. Det er er Canon 6D fullformat kamera med et 24 - 105mm objektiv. Jeg og mannen min skal fotografere i et nytt bryllup til helgen og jeg trengte å oppgradere til et nytt kamera. Har vært ute å testet det litt i dag og det er bare helt imponerende bra bildekvalitet på det. Skal legge ut bildene en annen dag så dere også kan få sett hvor fine bilder som dette kameraet tar. :)

Olá gente! Como eu prometi hoje cedo, eu irei mostrar para vocês a minha nova câmera. É a câmera full-frame da Canon 6D com uma lente de 24 - 105mm. Eu e meu marido vamos fotografar em um novo casamento neste fim de semana e eu precisava atualizar a minha câmera. Eu já testei a câmera um pouco hoje, e ela é simplesmente deslumbrante. As imagens são de boa qualidade. Depois eu postarei algumas fotos para que vocês vejam também o quanto as imagens que ela tira são agradáveis. :)




Likte dere kameraet?

Vocês gostaram da câmera?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar