mandag 1. juli 2013

Shopping i dag! Comprinhas de hoje!

Hei folk! I dag var en veldig fin dag for meg. Jeg håper den har vært det for dere også!
I dag var jeg ute sammen med mine svigerforeldre og Melissa. Vi gikk litt på kjøpesenteret for å gjøre litt shopping, men det var ikke skjønnhetsprodukter eller klær som jeg kjøpte denne gangen. Jeg kjøpte blomster!...


Oi gente! Hoje foi um dia muito agradável para mim. Eu espero que tenha sido para vocês também!
Hoje eu sai junto com os meus sogros e Melissa. Nós andamos um pouco no shopping center e eu fiz umas comprinhas. Mas não foram produtos de beleza ou roupas que eu comprei. Eu comprei flores!






Før var jeg ikke så veldig interessert i å kjøpe blomster ... Jeg syntes at det var litt kjedelig å ta vare på planter. Jeg har alltid sett min mor i hagen hennes som tok vare på blomster med kjærlighet og hengivenhet.
Og nå ser jeg min svigermor tar vare på hagen hennes som jeg så min mor gjør! Det de gjør i hagene sine syntes jeg er veldig fint.

Antes eu não era muito interessada em comprar flores... Eu achava um pouco chato ter que cuidar de plantas. Eu via a minha mãe sempre no seu jardim cuidando das flores com muito amor e carinho. 
E agora eu vejo a minha sogra cuidando do seu jardim como a minha mãe eu via fazer!




Min svigermor kom for å hjelpe meg men ønskt ikke å bli med på bildene. 

Hva synes dere om mine blomster?

A minha sogra que não quis sair nas fotos veio me ajudar a plantar as flores.
  
O que vocês acharam das minhas flores?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar