tirsdag 2. juli 2013

Pakke fra Lekmer - Pacote da Lekmer

I går fikk jeg en pakke i posten fra Lekmer. Jeg var ganske spent for å se de produktene jeg kjøpte til Melissa. Jeg kjøpte noen klær som jeg likte veldig godt og jeg vet at de er av god kvalitet. Det var bra at de er på salg nå!

Ontem recebi um pacote da Lekmer nos correios. Eu estava bastante ansiosa para ver os produtos que eu comprei para Melissa. Comprei algumas roupinhas que eu achei lindinhas e que sei que são de boa qualidade. E é bom que elas estão muito baratas e com desconto!

 

Jeg kjøpte disse skoene som en bamse, Melissa elsket de. Jeg betalte for dem bare 55 kr.

Comprei esses sapatinhos como um ursinho, Melissa amou. Eu paguei por eles apenas 55, kr.

Jeg kjøpte også denne kjolen som kommer med en truse (118 kr), og dette jumpsuit (111 kr) fra Name it. De er veldig fine!

Comprei também esse vestidinho que vem junto com uma calcinha (118 kr) e esse macacãozinho (111 kr) da Name it. Muito fofos!


Du finner disse og mange andre fine produkter på salg her -->> Lekmer.no

Você encontra esses e outros lindos produtos com descontos aqui -->> Lekmer.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar