tirsdag 8. januar 2013

Hold deg oppdatert med magasiner! - Fique atualizada com as revistas!



Jeg har skrevet her på bloggen at jeg elsker å lese blader. Ja, det er sant! Hva er kvinnen som ikke liker å lese et godt blade? Det være seg for moro skyld eller for å holde deg oppdatert.
Mitt favoritt blade her i Norge er CUSTOME.
Min mann vet det veldig godt, og har allerede kjøpt min CUSTOME denne måneden.


Eu já escrevi aqui no blog dizendo que eu amo ler revistas. Sim,é verdade! Qual é mulher não gosta de ler uma boa revista,seja ela por diversão ou mesmo para ficar atualizada?
Minha revista preferida aqui na Noruega é a COSTUME.
Meu esposo sabe muito bem disso,e ele já comprou a minha COSTUME desse mês.


Costume januar/2013
Disse er mine costume magasiner.
Ønsker du å bli inspirert av catwalk trender
Dette var en av fagene i magasinet som jeg likte mest "fargerik festmakeup". Inspirasjon fra catwalken!

Fargene på leppestifter og Øyeskygger er sterke og veldig prangende! 

Você quer ficar inspirada com as tendências da passarelas?
Essa foi uma das matérias na revista que eu mais gostei. Inspiracão vinda das passarelas:"maquiagem colorida para festas"

As cores dos batons e sombras para os olhos serão fortes e bastante chamativas!



"Med en vakker leppestift blir du festfin på et blunk. De fleste nyansene er mørkere enn den klassike røde... Hold øyensminken enkel slik at leppene får den oppmerksomheten de fortjener."  

(Com um batom bonito você é bem reparado, em qualquer momento. A maioria dos tons são mais escuros do que o vermelho clássico...Mantenha maquiagem simples para que seus lábios recebem a atenção que merecem).




"Vinterens øyensminke spiller i alle regnbuens farger... Øyenskyggen bør være , fargemettet og utradisjonelt lagt"

 (Maquiagem de inverno é jogada em um arco-íris de cores...As sombra para os olhos devem estar bastante coloridas e convencional).



For alle som liker å lese og ønske å være alltid oppdatert med mote, for eksempel, anbefaler jeg at du kjøper et god magasin. Kjøp et magasin med din favoritt emnet og du vil se at snart vil ha en samling!

Para quem gosta de ler e quer sempre está atualizado com algo, recomendo que compre uma boa revista. Compre uma revista com o seu tema favorito e voce vai ver que em breve terá uma colecão! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar