fredag 6. mars 2020

Avon hårolje - Óleo de tratamento nutritivo da Avon.

Hei til dere alle og god fredag! I dag har jeg dette fine hårtipset! Jeg har denne håroljen fra Avon (Advance Techniques) for en stund og bare elsker den. Og jeg tror det er mange som kjenner den!
 
Olá gente, boa sexta-feira! Hoje tenho essa dica maravilhosa para cabelos! Eu tenho esse óleo de tratamento nutritivo da Avon (Advance Techniques) há um tempinho, e simplesmente adoro-o. 
Acredito que muita gente o conhece.


Om produktet: Advance Techniques Nærende behandling med Argan Oil er beriket med marokkansk Argan Oil og vitaminer som hjelper til med å gi næring til håret og forhindre frizz. Den behandlingen tilbyr 5 fordeler: Komplett ernæring; styrket; glans; mykt og sunt hår.
 

Slik bruker du: Etter å ha vasket og kondisjonert håret, bruk en liten mengde av produktene på fuktig hår, og spre det jevnt fra rot til spiss. Ikke skyll.

Sobre o produto: O Advance Techniques Tratamento Nutritivo com Óleo de Argan é enriquecido com Óleo de Argan Marroquino e vitaminas, sela a cutícula dos fios, ajudando a prevenir o frizz. Oferece 5 benefícios em 1 tratamento:  Nutrição completa; Hidratação; Fios fortalecidos; Brilho instantâneo; Fios macios e saudáveis.

Modo de Uso: Após lavar e condicionar os cabelos, aplique uma pequena quantidade dos produtos nos cabelos úmidos, espalhando uniformemente da raiz às pontas. Não enxágue.

Vel, jeg vil fortelle dere at jeg ikke bruker den akkurat som den står på emballasjen. Jeg liker å bruke den før sjampoen, omtrent 10 til 15 minutter før jeg vasker håret. Jeg masserer håret, vasker deretter med sjampo og bruker en hårmaske. Til slutt bruker jeg en leave in med noen dråper av denne oljen, og håret mitt ser fantastisk ut!! Det blir glansfult, mykere og fint. Nå begynte jeg å bruke den på håret til datteren min, Melissa. Håret hennes får mer liv og glans. Love it.

Bom, quero dizer-lhes que eu não o uso exatamente como pede na embalagem. Eu gosto de usá-lo antes do shampoo, cerca de uns 10 a 15 minutos antes de lavar o cabelo. Faco massagens no cabelo, e depois lavo com shampoo e uso uma máscara. Para finalizar, uso um leave in com algumas gotinhas desse óleo, e o meu cabelo fica uma maravilha!! Brilho, maciez e super hidratado. Agora estou usando ele no cabelo da minha filha, Melissa. O cabelo dela está ganhando mais vida e brilho. Adoro!

8 kommentarer: