tirsdag 15. august 2017

Come Here Essie Neglelakk

Hei til dere alle! Denne nydelige neglelakken fra Essie brukte jeg i helgen. Den heter Come Here og den er rett og slett nydelig! Den har intens glans og veldig god kvalitet som alle Essie neglelakker pleier å ha. 😊

Olá a todos! Esse esmalte lindo da Essie eu usei no fim de semana. Ele se chama Come Here (venha aqui) e é simplesmente lindo! Tem brilho intenso e a boa qualidade que todos os esmaltes da Essie tendem a ter. 😊

Den er en veldig lys korallrød som jeg likte veldig godt på mine negler! Korall er ikke min beste farge, men denne er så nydelig og lys at jeg måtte like det! 😍

Ele é um coral vermelho muito brilhante que eu adorei nas minhas unhas! Coral não é a minha melhor cor, mas essa está tão bonita e brilhante que eu tive que gostar! 😍

 
Jeg elsker denne fargen! Den passer min hudtone. 
Den er så tropisk, og jeg liker å ha den nå på sommeren.  👍

Eu estou amando esta cor! Combina muito com o meu tom de pele.  
É uma cor tão tropical que fica ótimo para o verão. 👍




Liker du denne fargen av neglelakk?

E você gosta dessa cor de esmalte?




10 kommentarer: