lørdag 11. oktober 2014

Konkurranse: Vinn 3 stk piercingsmykker (avsluttet) - Sorteio: Ganhe 3 piercings (encerrado)

Hei! Ønsker du å vinne disse piercingsmykkene?

I samarbeid med Superkul.no, skal jeg ha denne konkurransen her på bloggen. Jeg har mottatt en pakke bestående av 3 stk  piercingsmykker fra Superkul og vil gi bort hele pakken i førstepremie!  

Olá! Quer ganhar esses piercings?  

Em parceria com Superkul.no, eu terei esse sorteio aqui no blog.  
Recebi um pacote com 3 piercings da Superkul e irei dar todo o pacote em um prêmio!


For å bli med må du gjøre følgende:
 

Lik bloggen på facebook  her -->>HER

DEL dette innlegget på facebook;
 

Skriv i kommentarfeltet her på bloggen at du er med i konkurransen.

Vinner trekkes fredag 17. oktober! 

 PS. (Denne konkurransen er kun for de som bor i Norge).
  
Para participar, você deve fazer o seguinte:

Curtir o blog no facebook aqui - >> AQUI
 
Compartilhar este post no facebook;  

Escrever um comentário aqui no blog que você está participando.

Sortearei o vencedor Sexta-feira 17 de Outubro!

(obs.: Esse sorteio é somente para quem mora na Noruega).


14 kommentarer:

  1. Amoooooo piercings , e ja que eesta chegando meu niver rsrsrrs

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, quem sabe vc não ganhe! Boa sorte! beijos

      Slett
  2. Eu quero! Agora grávida de uma princesa esse será uma bela homenagem. Gleice kelly Dønnum

    SvarSlett
    Svar
    1. Boa sorte Gleice. Seria sim uma linda homenagem! ;) Beijos

      Slett
  3. Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  4. Jeg er med! :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  5. liker og deler. Happy piercing ;)

    SvarSlett
  6. Jeg er med :)
    majsen-ek@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Gjerne. På tide å bytte ut de jeg har hatt siste 10 årene:-) heidilykke1979@hotmail.com

    SvarSlett