torsdag 4. september 2014

Ønsker meg! - Eu quero!

Hei alle sammen! Lenge siden har jeg snakket her om mine ønsker. Så jeg vil vise dere dette armbåndet som jeg ønsker meg. Dette kan du kjøpe på Jewelbox.no (linken til reklamen -->>armbånd)!

Jeg elsket modellen til armbåndet og meldingen er så søt at jeg vil ha det. 
Kanskje jeg kan få det til jul, men er litt langt til julen. :)

Olá a todos! Faz muito tempo desde que eu falei aqui sobre os meus desejos. Então, eu quero mostrar-lhe esta pulseira que eu quero. Você pode comprar na Jewelbox.no-->>armbånd!

Eu amei o modelo para a pulseira ea mensagem é tão bonito que eu quero.

Talvez eu possa obtê-lo para o Natal, mas é um pouco longe para o Natal. :)



"Et elastisk, fint og litt annerledes armbånd med budskap. Røykfargede krystaller i en herlig kombinasjon med rosa ferskvannsperler. Gravert brikke med inskripsjonen; Angels exist – You are one of them".

Liker du armbåndet? 

Disse produktene nedenfor er også veldig fine og de er på salg. De er på min ønskeliste allerede!

"Um pulseira de elástico, linda e ligeiramente diferente, com mensagen.Cristais da cor fumaçado coloridos em uma deliciosa combinação de pérolas de água doce-de-rosa. Azulejo gravado com a inscrição; Anjos existem - Você é um deles".

Você gosta da pulseira?

Estes produtos abaixo também são muito bons e eles estão em promocão. Eles já estão na minha lista de desejos!







 
Gå inn nå på Jewelbox -->>armbånd! De har utrolige fine produkter med 50% på salg!

Dê uma olhada na Jewelbox! Eles tem produtos muito bons com 50% de desconto!



Smykker på nett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar