lørdag 12. juli 2014

Ryddet klesskapet mitt - Arrumei o meu guarda-roupa

Hei! For noen uker siden hadde jeg ryddet klesskapet mitt og tok av mange klær og sko.

Vi har tenkt oss å flytte fra det stedet vi bor. Så det er fint å ta vekk mange ting som vi ikke bruker lenger. Selv om jeg likte alle disse skoene. Noen av dem har historie og gode minner! For eksempel, den grå støvelen kjøpte jeg i Barcelona på vår bryllupsreise. De hvite skoene på samme linje var fra vårt første bryllup. Noen har jeg tatt med meg fra Brasil, osv.


Men det er bedre å selge de enn å være bare i skapet! Ikke sant! :)


Olá! Algumas semanas atrás, eu limpei meu guarda-roupa e tirei um monte de roupas e sapatos.
 
Pretendemos nos
mudar do lugar em que vivemos. Por isso é bom tirar muitas coisas que não usamos há tempo. Embora eu gostasse de todos esses sapatos. Alguns deles têm história e grandes recordações! Por exemplo, a bota cinza que comprei em Barcelona na nossa lua demel. O scarpin branco nessa mesma linha foi do nosso primeiro casamento. Alguns eu trouxe do Brasil, etc.

 
Mas é melhor vender do que ter apenas no armário! Não é verdade! :)





OBS. ALLE ER  I STØRRELSEN 37 og 38. PRISENE SER DERE PÅ BILDENE.
Hentes hjemme hos oss i Kodal eller kan leveres i Sandefjord.


Ha en fin lørdag alle sammen!

Tenham todos um bom dia!


2 kommentarer:

  1. chega faz pena são todos lindos ,mais é melhor desfazer do que se apegar a esses bens materiais

    SvarSlett