mandag 7. juli 2014

Pakke fra Nelly! - Compras na Nelly

Hei alle sammen! Her er alt jeg kjøpte i forrige uke på salg hos Nelly. Jeg har skrevet her på bloggen om at Nelly har et stort salg på butikken deres. Så jeg kjøpte disse vakre produktene og jeg er veldig fornøyd med dem. Alle produkter er fine og jeg kjøpte veldig billig.

Olá a todos! Aqui está tudo eu comprei na semana passada na promocão da Nelly. Eu já escrevi aqui no blog falando que Nelly está com uma grande promocão na sua loja. Então eu comprei esses produtos lindos e estou muito satisfeita com eles. Todos os produtos são ótimos e eu os comprei muito barato.

Les også (Leia também): Min ønskeliste fra Nelly - Lista de desejos da Nelly


Nori Dress Sisters Point 149 kr -->> HER
 
Celine Flower Blazer Vero Moda 189 kr -->> HER
 
Brix Leo Bleached Shorts Vero Moda 80 kr -->> HER
Oh Boy Top Only 68 kr -->> HER
Dot Kas Top Vero Moda 122 kr -->> HER
Champ Diego Shorts Jacqueline de Yong 63 kr -->> HER

Besøk Nelly.no og se mye bra de har med utrolige gode priser!

OBS. Nå får du 10% ekstra på salget! 

Visite Nelly.no e veja tanta coisa boa que eles têm com preços incríveis e bons!

Obs: Agora você ganha mais 10% extra na promocão!



 
 

4 kommentarer:

  1. Nossa quanta coisas legal, que bom gosto hein :)
    http://fernandasantos4.blogspot.com.br/

    SvarSlett
  2. Adorei tudo, principalmente o blazer! Lindas compras!

    SvarSlett
    Svar
    1. Obrigada Cristina, tbm gostei muito desse blazer! A estampa está linda!

      Slett