fredag 18. juli 2014

Anbefaler parfyme for menn - Dica de perfume para homens

Hei! Jeg vil anbefale noe til menn i dag. Det er Eternity for Men! Den utrolige gode parfymen fra Calvin Klein som jeg kjøpte til mannen min i fjor. Jeg rett og slett elsker duften! 

Eternity for Men symboliserer dagens mann-raffinerte, sterk, følsom men maskulin. Duften inneholder noter av mandarin, sjasmin, lavendel, basilikum, sandeltre og vetiver. :)


Olá! Eu gostaria de recomendar algo para os homens hoje. E eu recomendo o perfume Eternity for Men! Este é um perfume incrívelmente bom da Calvin Klein. Eu comprei para o meu marido no ano passado e simplesmente, amo a fragrância!

Eternity for Men simboliza um homem mais refinado, forte, sensível, mas masculino. A fragrância contém notas de tangerina, jasmim, lavanda, manjericão, sândalo e vetiver. :)



Det er ingen kvinne i verden som liker en mann uten lukten av en god parfyme. Etter min mening, bør menn være mer forgjeves. Det er så hyggelig når min mann tar en dusj, barberer seg og kler på seg med et fint antrekk! Det blir enda bedre når han bruker en av hans parfymer! Så jeg elsker det! Parfyme gjør mennene enda mer stilige! Det er min mening! Hva synes du?

Não há mulher no mundo que goste de um homem sem o cheiro de um bom perfume. Na minha opinião, os homens devem ser mais vaidosos. É tão bom quando o meu marido toma um banho, faz a barba e vesti-se com uma roupa bonita! Ele fica ainda melhor quando ele usa um de seus perfumes! Então, eu adoro isso! Perfume deixa os homens ainda mais elegantes! É a minha opinião! O que você acha?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar