fredag 6. juni 2014

B. Young Jumpsuit - Macacão da B. Young

Hei dere! I går var det litt kjedelig her. Det regnet litt og jeg hadde ingenting å gjøre. Men etterpå skinte solen veldig fint på himmelen og jeg gikk litt ut for å kose meg i solen.

Jeg vet ikke hvis det er alle menneskene her som føler seg som meg. Når det starter å regne her blir dagen veldig mørk og jeg føler meg litt lat. Så temperaturen blir fort kald og kjedelig. Når solen kommer blir jeg så glad at jeg føler som jeg får min energi tilbake! Er det samme med alle? Jeg vet ikke. Jeg hadde det ikke der i Brasil. Men, kanskje det er fordi vi savner solen og når den gjemmer seg litt man blir trist! hehehe Det er sånn med meg! :P 


Så tok jeg denne komfortable og nydelige jumpsuit fra B. Young og koste meg i solen!! Den kjøpte jeg på Bubbleroom (linken til reklamen -->>Siste nytt finner du på Bubbleroom).

Olá vocês! Ontem foi um dia um pouco chato aqui. Choveu um pouco e eu não tinha nada para fazer. Mas depois o sol brilhou muito agradável no céu e eu saí para me divertir no sol.

Eu não sei se existem pessoas aqui que se sentem como eu. Quando começa a chover o dia se torna muito escuro e me sinto um pouco preguiçosa. E depois, a temperatura fica fria e chata. Quando o sol nasce eu me sinto tão feliz que eu sinto que eu recebo a minha energia de volta! É a mesma coisa com todo mundo? Eu não sei. Eu não tinha isso lá no Brasil. Mas, talvez seja porque sentimos saudades do sol e quando ele se esconde, nós ficamos um pouco triste! hehehe É assim comigo! : P

E então eu coloquei esse macacão super confortável e fofo da B. Young e curti o sol!!!! O macacão eu comprei na Bubbleroom (Link -->>Siste nytt finner du på Bubbleroom).






Hva liker du å gjøre når solen skinner?

O que você gosta de fazer quando o sol está brilhando?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar