fredag 23. mai 2014

Ønsker meg: Coco Mademoiselle - Eu quero: Coco Mademoiselle


Wow! For en parfyme!

Jeg ønsker meg denne parfymen veldig mye!

Parfyme er en ting som gjør meg ALLTID veldig glad.

I forrige uke kjøpte jeg mitt ukeblad Costume (3 Costume blader + designerskjerf kun kr 169,- 3 Costume blader + designerskjerf kun kr 169,- (+kr 49,50 porto)) og fikk en liten vare prøve av Coco Mademoiselle fra Chanel. Så prøvde jeg den med en gang.  Parfymen luktet utrolig godt! Jeg rett og slett elsket denne duften!


Om produktet: Coco Mademoiselle er en lett og sensuell duft for den moderne, selvstendig kvinneen. Man kan oppfatte notene fra den opprinnelige duften Coco, men også nye dufter av vanilje, vetiver og hvit musk.  

Finner noen produkter av Coco Mademoiselle her --->> CHANEL

Wow! Que perfume!

Eu quero este perfume muito!

Perfume é uma coisa que SEMPRE me faz tão feliz!

Na semana passada eu comprei a minha revista Costume (3 Costume blader + designerskjerf kun kr 169,- 3 Costume blader + designerskjerf kun kr 169,- (+kr 49,50 porto))e ganhei uma pequena amostra do Coco Mademoiselle da Chanel. Então, eu provei na mesma hora. O perfume tem um cheiro incrivelmente bom! Eu simplesmente amei este perfume!


Sobre o produto: Coco Mademoiselle é uma fragrância leve e sensual para mulheres modernas e independentes. Pode-se perceber as notas da fragrância Coco original, mas também novos aromas de baunilha, vetiver e almíscar branco.

Encontre alguns produtos da Coco Mademoiselle aqui -->> CHANEL




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar