tirsdag 29. april 2014

Maybelline Big Eyes Mascara!

Hei alle sammen! I dag vil jeg anbefale Maybelline Big Eyes Mascara! Dette er en super mascara. Jeg har brukt denne mascaraen mange ganger siden jeg kjøpte produktet. Og jeg er så fornøyd med resultatet!
Alle i min familie sier at jeg har store øyne. Jeg husker det nå og vil si: "Dere må se mine øyne nå. De er større enn før! haha


For en fantastisk mascara!

Så, jeg liker å se på mine store øyne! Jeg syntes de ble så strålende og fine med Maybelline Big Eyes Mascara! ;)

Olá a todos! Hoje eu quero recomendar o rímel Big Eyes da Maybelline! Esta é um rímel ótimo. Eu tenho usado esse rímel muitas vezes desde que eu comprei o produto. E eu estou tão feliz com o resultado!
Todos na minha família diz que eu tenho os olhos grandes e penso comigo mesma: "Vocês apenas tem que ver os meus olhos agora. Eles estão maiores do que antes! Haha


Ótimo rímel! 

Então, eu gosto de olhar para os meus olhos grandes! Eu acho que eles ficam tão brilhantes e bonitos com o rímel Big Eyes da Maybelline! ;)


Et tips for å få enda større øyne er å bruke en brun øyeskygge eller et øye blyant med samme farge rundt øynene.

Uma dica para ficar com os olhos ainda maiores é usar uma sombra marrom ou um lápis de olho da mesma cor contornando os olhos.

Les mer om produktet her (Leia mais sobre o produto aqui): Min nye mascara - Meu rímel novo


Vil du også har store øyne?

Você também quer ter olhos grandes?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar